wtorek, 31 grudnia 2019

Witajcie!

Dawno mnie nie było, ale wracam :) i postaram się być bardziej regularna niż dotychczas. Pisanie, to dla mnie nowość, ale możecie też śledzić mnie przez mojego Facebooka -> klik, oraz Instagrama -> klik

Tam zdecydowanie częściej bywam i tam wrzucam wszystko w miarę regularnie :)

Ale nie o tym.. Pewnie zauważyliście, że w ostatnim czasie bardzo modne stały się łapacze snów. Są to piękne ozdoby, które możemy powiesić w domu, ale również np. w altance lub na balkonie. Mają coraz więcej zwolenników i ja jestem jednym z nich :) 
Każdy kto lubi choć trochę styl Boho, zakocha się w tych ozdobach na pewno 💓

Pokażę Wam te, które ja zrobiłam i jeśli tylko będziecie chcieli, to pokażę Wam jak wykonać taki łapacz. Wbrew pozorom to nie takie trudne, a może być świetnym prezentem dla bliskiej nam osoby. 







Dajcie znać, czy chcecie post z instrukcją krok po kroku jak stworzyć taki łapacz snów.

Ściskam Was 😘

1 komentarz:

  1. Przepiękne łapacze snów :) Ciekawe hobby, na pewno wymaga wiele pracy.

    OdpowiedzUsuń