czwartek, 20 sierpnia 2015

Szydełkowy koszyk i szydełkowy dziecięcy kocyk :)

Witajcie!



     Od razu chciałam Was przeprosić za tak długą nieobecność. Po prostu nie miałam głowy do pisania, co nie oznacza, że nie szydełkowałam :)

Jednak ostatnio nie zajmowałam się tylko rzeczami typowo dla dzieci. 
Pierwszą rzeczą, którą Wam pokażę będzie koszyk. Zrobiłam go z myślą o sobie, ponieważ zabrakło mi miejsca na przechowywanie włóczki. Kosz jest z przykrywką, dlatego mogę go postawić gdzie tylko chcę i fajnie się prezentuje. Niestety nie miałam pod ręką takiej grubej włóczki, żeby był wystarczająco sztywny, dlatego zrobiony jest z czterech cieńszych w trzech kolorach. Ja użyłam szydełka 6,5. Sposób wykonania jest bardzo prosty i nie trzeba znać się na szydełkowaniu, żeby go własnoręcznie zrobić :) na pewno jeden z następnych postów poświęcę na opisanie Wam jak się robi taki kosz, żebyście sami mogli stworzyć własny.
A mój prezentuje się tak:




Drugą rzeczą, którą chcę Wam pokazać jest kocyk. Szczerze mówiąc, nie miałam w planach robienia koca, ale gdzieś przypadkowo natrafiłam na zdjęcie bałwanka Olafa z Krainy Lodu i pomysł sam się nawinął ;) uznałam, że będzie to fajny prezent urodzinowy, bądź świąteczny dla mojego chrześniaka. Sposób wykonania zaczerpnęłam ze świetnego bloga repeatcrafterme.com. Tu podaję link do filmiku, który bardzo dobrze pokazuje co robić po kolei. Mój kocyk robię według takiego schematu:

Zaczęłam robić go dobre kilka dni temu i mam połowę, ale mam nadzieję, że efekt będzie zadowalający :) a na chwilę obecną kocyk prezentuje się tak:




Obiecuję, że pokażę Wam efekt końcowy. No i na razie to by było na tyle.
Pozdrawiam!

1 komentarz: